hamburgare..



jag var nära förut att springa ner på stan och köpa en jäkla hamburgare.
jag är så sjukt sugen på en. men nej, jag värmde på mina biffar med kokt potatis istället.
duktigt anna. du sparade typ 80 kronor!
imorgon måste jag nog ha en hamburgare.
ska förresten på step imorgon, har aldrig testat det innan, så vi får se hur det gillas.
halv åtta var jag ännu vaken imorse, jag var skitsur.
sen lyckades jag somna några timmar, men vaknade hela tiden.
hoppas kunna somna klokt ikväll.
min power point är snart klar, några timmar kvar på den och sen är den redo.
när jag gjort den klar så ska jag sätta mig med uppsatsen.

jag lyssnar på partymusik, sugen på alkohol, vilket inte händer så speciellt ofta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0