freitag!



jag somnade halv sex imorse, pluggade åtminstone till halv tre.
det känns inte som att jag kommer någonvart.
jag är så lätt distraherad, som nu, jag pluggar, lyssnar på älsklings bruno OCH ser på tv. samtidigt.
jag kan inte bara rikta in mig på en sak, för då finner jag mig sitta i tankarna om något annat.
effektiv kanske är rätt ord för mig? tänk vad mycket jag kan göra samtidigt!

snart ska jag även trycka i mig lite mat, vill egentligen bara ha en fet god hamburgare!
men det blir biffar med hemmagjord potatismos.
sen är det dags för cirkelfys! efter det ska jag gå flera mil till Willys bara för att köpa billigt godis.
depserat?
jajamen.
trots min studentfattigdom så fyndade jag på vero moda igår, på deras nyinkommna hylla låg en blus.
50% REA! bara för att dom sålt så bra och nu hade dom enstaka plagg kvar, och eftersom
jag numera är en xsmall-small så fann jag min size. perfekt!

drömde även sjuka drömmar när jag sov, orkar inte ens dra den.
ingen kommer förstå ändå, förklarade den för rasmus över skype förut.
han såg bara frågande ut.
om en vecka så ligger jag bredvid honom och bara myser!!



Kommentarer
Postat av: A

Åh gud vad jag saknar att vara en XS! AVIS <3

2011-02-11 @ 17:14:23
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0