...



det blev fem timmar i biblioteket idag.
jag hade alarm klockan 7.30 men vid elva släpade jag mig upp.
vi fick åtminstone en hel del gjort idag.
och jag tänkte plugga ikväll men allt rann av mig när jag såg att
dom mixtrat med grupperna till utvecklingsseminariet. nu förstår jag ingenting.
jag och isadora ska inte längra jobba ihop, vi ska vara ensamma och ha dubbelt så
mycket att göra än dom andra grupperna?
och dagen är ändrad, till torsdagen, jag hatar att inte ha koll!
är det på torsdagen så ska jag boka nytt tåg och åka hem redan samma kväll.
men jag kan inte göra något ännu, inte förrän vi fått klartecken.

men imorgon har vi föreläsning hela förmiddagen, sen blir det jobb i biblioteket tills jag ska på träning.
minst fem pass blir det denna vecka, känns bra.
jag måste börja med min uppsats, men jag har hela helgen på mig.

det är bara skit på tvn och jag har precis målat naglarna.
måste försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0