effektivitet



sitter på biblioteket med isadora.
vi har lyckats beta av en bra bit av våra uppgifter.
vår rapport som ska vara klar den 23:e är så gott som färdig, vi behöver
bara lite handledning och kanske korta ner den något.
vi har skrivit sex sidor, men den borde bara vara tre, man kan undra vart vi
fick alla tankebanor och reflektioner ifrån som resulterade i allt material.

vi var med på första föreläsningen imorse, jag insåg ganska snabbt att allt det läraren sa
visste jag redan, då jag läst om det i helgen.
jag borde ha insett att jag inte hade behövt sitta på den föreläsningen, så jag ägnade
1 1/2 timme åt att rita mönster i blocket, samtidigt som jag lyssnade såklart.
föreläsning nr två hoppade vi över och satte hos här istället, känns som en betydligt mer givande idè.
vi har varit här sen klockan 10, fattar inte att tiden springer iväg så fort när man pluggar.
dagens sista föreläsning börjar klockan 15. känns lite segt att sitta och vänta på den, då vi faktiskt redan gjort klart arbetet som handlar om bl a denna föreläsning.
men vi får nog härda ut och gå ändå.

jag är sjukt hungrig, ont i ryggen och känner mig allmänt risig i håret.
måste jag göra något åt det.

och eftersom vi var duktiga idag så kan jag ägna morgondagens hemstudie dag åt att bara chilla, ta en tripp till gymmet och sen bara slöa.
jag behöver heller inte vandra hit ikväll efter träningen och nöta, allt är klart.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad duktig du är!!! Jag är imponerad!! Kram!

2011-02-02 @ 15:43:53
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0