borde lärt dig lite granna..



var tvungen att blogga lite innan jag ska göra ett starkt försök till att somna.
jag hoppas kunna somna en lite stund åtminstone, och vakna till nyhetsmorgon.
älskar att ligga och mysa till nyhetsmorgon på 4:an. dom är så mysiga.

hade en dispyt med rasmus tidigare ikväll, vi tycker olika när det kommer till att höra av sig.
jag har fan ingen lust att ge mig, men orka trilskas som en treåring. han lyssnar ju inte ändå.
så jag får väl svälja och ringa förlåt-samtalet imorgon. kanske.
är hornen ännu ute så ger jag mig inte.






vill nog klippa nåt sånt här?
johanna, kan du det??
färgen är också fin, nu blev jag förvirrad igen!
frisyren vill jag veeeerkligen ha! men hårfärgen några nyanser mörkare.

jag tycker verkligen att ashley olsen är så fin.

Kommentarer
Postat av: A

Love love love färgen!

Ungefär så vill jag ha, fast med lite mörkt i också :)

2011-02-14 @ 07:45:45
URL: http://annarosborg.blogg.se/
Postat av: alexandra

Man blir ju avundsjuk.. :( haha <3

2011-02-14 @ 13:46:40
URL: http://citygirlgotland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0