arbetet is done!



jag har gjort en bra början på examination ett.
nu är det bara tvåan kvar, det hinner jag göra imorgonkväll. det är trots allt bara utkastet som måste
vara färdigt på torsdag.
men vi har också en 20 min redovisning i utvecklingsspykologi som ska vara förberett och färdigt snart.
20 minuters redovisning, kul. jag som älskar både redovisning och att stå framför en grupp människor.
så nää, jag är väl inte klar precis. men allt behöver jag inte göra idag.






nu ska jag lyssna på daniel adams-ray, min andra kille.
och sen ladda min shuffle för en promenad till solariet, det är jag väl värd nu?

Kommentarer
Postat av: A

Jag säger som en kär vän sa till mig en gång när jag skulle redovisa. Tänk att det är ett gäng mongon som pillar rumpa som sitter där!

Något sånt var det du sa ;) <3

2011-02-01 @ 16:18:34
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0