anna hjärta mat



härligt med positiv respons angående hårfärgen!
kommer bli super fint hoppas jag!
åh jag vill verkligen hem nu, eller vill jag?
kan inte bestämma mig om jag har råd eller inte, eller det har jag inte.
men jag vet inte.
vet ni?
jag har tiden att åka hem en liten liten sväng innan jag ska hem en vecka.
men jag kan lika gärna vara kvar och hårdträna och bli klar med plugget.

jag och isadora fick jätte bra respons på vårnt snart färdiga rapport, så den färdigställer vi kanske
imorgon.
jag har sovit typ två timmar inatt, ändå är jag ganska pigg nu, och har varit idag.
däremot är jag riktigt gris hungrig, har precis käkat pasta, sen ska jag iväg och träna.
vågar inte lägga mig ner i sängen för då kommer jag säkert somna och vakna som
djävulen själv bara för att jag ska iväg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0