all by my self



det märks att jag är tillbaka i gävle.
ensam.
för det blir många inlägg i bloggen.
känns lite som att man pratar med folk när man skriver.
jag vet ju att ni läser.

jag har öppnat den gigantiska boken som ligger bredvid mig.
hur stor lust har jag att läsa?
jag måste hitta den där glada-superpigga-tjejen som pluggade som en dåre.
allting var kul, föreläsningar och att läsa 100 sidor. jättekul!
nu vill jag mest hem och lägga mig i soffan med rasmus.

men han kommer snart hit.
men det är samma dag som svärmor fyller år!
så vi får se hur det blir.

nu är det big brother, årets deltagare suger.
men det är kul när någon annan skämmer ut sig, och det inte är en själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0