Sov och pengar ångest

Tackar alla idiot läkare för att jag inte ska få sova. Nu får jag inga fler recept på sömntabletter, vad bra. Jag behöver ingen föreläsning om hur dåligt det är att äta, eller att det är beroende framkallande. Sömn är gaaanska viktigt för att livet i övrigt ska fungera någorlunda.
Men jag ingår tydligen inte i den kategorin.. Så nu ligger jag här, har varit trött sedan midnatt men kan inte somna.

Lika bra kanske att jag inte får mer medicin, jag har lika förbannat inte råd att hämta ut skiten. Som mina p-piller nu, jag ber till Gud att detta är ett landsting med lågt pris på sånt. Eftersom det är fri prissättning efter landsting och tydligen ålder. Helt sjukt. Sånt här borde vara gratis.

Men jag kan ju ta min extrema pengar ångest och sömnproblem och försöka sova. Lär gå lika galant som alla andra nätter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0