Probleem

Jag har ett litet problem. Eller det är ganska stort för mig..
Jag får nämligen blåsor på bröstet, som sen alltid utvecklas till djupa sår som verkligen blir djupa! Vilket resulterar i att jag inte kan ha linne eller urringade tröjor, för jag hatar dem!
Blåsorna uppstår ibland bara av sig själv, eller om jag råkar få lite parfym, hårbalsam, duschcreme eller parfymerade krämer på området.
Så jag tvättar med speciell kräm, smörjer in med ansiktskräm och har en egen handduk till bröstet. Ändå försvinner det inte! Så här har det varit i flera år, men blivit otroligt mycket värre sen sommaren 2009.

Så om någon, snäll själ där ute har samma problem eller vet någon annan som har, eller har tips så hör av er!
För snart tar jag syra och fräter bort huden på bröstet eller nåt..

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Em

Låter som, (hur tråkigt det än låter ) stress. Tycker du ska ringa en hudläkare så att han kan skriva ut en kräm åt dig.

Kram från din hudterapeut

2011-12-08 @ 21:26:40
Postat av: Emma

låter som en inre stress som tar ut sig på huden. har nästan samma problem. dock inga blåsor men en massa kliande svidande röda prickar som blir större å sedan försvinner. har dessa på halsen ansiktet brösten. å axlarna. ska till hud på måndag. förra gången fick jag svampsalva å specialsolning på sjukhuset då försvann det. men nu har det kommit tillbaka jätte mycket. DSK på vc trodde det va virus. hoppas att du kan få en remiss till hudläkaren för att få rätt hjälp även om en vanlig läkare säkert kan också så är det bättre att gå till huddirekt om det går. lycka till!

2011-12-09 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0