Musikhjälpen

Jag älskar att musikhjälpen dragit igång. Jag missade rätt mycket förra året, men året innan dess låg jag nätterna igenom och såg. Då var Rasmus iväg i Afghanistan och jag kravlade på botten. Minns att jag låg i hans stora säng och grät mig till sömns varenda natt/morgon. Jag trodde att jag hade nåt botten i psykiskmisär just då, men neej. Det gick och går säkert fortfarande att må ännu sämre.

Det blev ingen skola för mig igår måndag, hade en sängdag. När man vaknar på morgonen och känner så, då ska man tillåta sig själv att dra täcket över huvudet och bara sova. Tränade ikväll och humöret är på uppåtgående. Nu kom morgonposten hörde jag!
Jag ska upp om typ 4 timmar, men vad gör det?

Solade upp mina i stort sett sista slantar idag, sååå värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0