sommaren är slut?



så vadå, är sommaren slut nu?
jag har inte gjort en enda klok sak i sommar, förutom att arbeta..
jobb jobb jobb.
två gånger på krogen, inga uteserveringar med middag och god dricka.
inga grillkvällar, inte en enda stranddag.
ingen afterbeach på tofta.

den här sommaren toppar ingen höjdar-lista precis.
snart börjar skolan igen.
jag skulle behöva en solsemester, sova och göra precis ingenting.

det enda roliga som hänt i sommar var kubb-vm, vi vann inte.
förutom två matcher i lilla vm, det är liksom där vi är i form.
vi bad ragnars töisar att dra dit dom kom ifrån och kastade ner kungen, med flit alltså.

så nej, det blir nog inget sommar album med tusen bilder i som visar hur fiiiint det har varit.
men vi som inte har semester har kanske inte tid med sånt?
inte jag.
min kamera har försvunnit med, jag ber till någon Gud att den ligger någonstans där jag inte letat.

sommaren är nog slut, men för mig hann den aldrig börja.

så jag tackar mig själv för min bokade resa till thailand.

nu väntar jobbet. inte så otippat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0