resten av mitt liv



detta är min sporre inför resten av mitt liv.
snygga tjejer finns det liksom inte nog av!



jag är galet besviken över att vi troligtvis måste avboka våran efterlängtade semester.
märkligt att man inte har råd att unna sig när man jobbar arslet av sig.
jag är helt enkelt inte menad att ha en enda gnutta tur och enkelhet i mitt liv.
så vad ska jag se fram emot nu?
finns inte mycket att glädja sig över.
en sommar med endast jobb, en höst med bara plugg på en skola som inte alls får en att känna sig
välkommen eller trygg.
men det kanske är så på högskola, inget gos inte.
vad som däremot gör mig irriterad är när man får mail av lärare som haft SEMESTER i typ 8 veckor, där hon skriver att hon inte fått någon komplettering, en komplettering jag skickade till henne den 6:e juni.
då blir jag trött. så nu fick hon den igen, kan vi få betyg nu tack.

jag vill inte alls flytta ifrån ön igen.
upp ensam till en helt annan stad igen.
leva på ett äckligt csn, och ha minus på kontot.
vad kuul!

det enda jag kommer göra är att träna, vilket är tur eftersom jag har en del planer.
ganska många faktiskt, har bara ett litet problem. pengar.

när är det min tur att bli ekonomiskt oberoende?

Kommentarer
Postat av: IsaDora

Har varit inne titt som tätt och kollat om det varit något betyg registrerat på den uppgiften men bara antagit att hon inte hunnit godkänna innan semestern. Men att hon inte har fått den... Hmm.. Det är andra gången den händer oss ett grupparbete ju... Tydligen så kan mejl försvinna spårlöst ;)

HOPPAS verkligen att ni kommer iväg på er semester! Finns inget värre att ställa in något sådant! Jag ska nog köpa en trisslott till dig så att du får en liten spark i baken med ditt ekonomiska oberoende liv!

2011-08-13 @ 15:29:26
URL: http://isadorawillind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0