nattjobb, tradera och VM



jag rensar min garderob, i hopp om att skrapa ihop lite stålar.
så in och buda på Tradera! mitt alias är anna_urelind där. om det nu går att söka på användare.
ska fortsätta lägga upp kläder lite efter hand har jag tänkt.. ska rensa ur garderoben tills jag flyttar till gävle igen.
jag och mamma ska shoppa lite där uppe, så jag vill ha en ny och lätt garderob!
jag har så sjukt mycket kläder som jag inte använder, det är synd att dom bara ligger.

ikväll jobbar jag fjärde natten i rad, det känns i kroppen kan jag säga.
idag när jag kom hem från jobbet tvättade jag, samtidigt som jag solade.
halv ett gick jag och lade mig, somnade runt ett.
vaknade vid fem, så jag hoppas det räcker för inatt.
imorgon är det direkt till rone för VM.
tackar mamma för att jag ska dricka lyxdricka ( bacardi breezer). har inte druckit dem på flera år!
men efter fyra nätters nattjobb så behöver man inte så mycket alkohol för att man ska känna sig avslappnad.


näskaffi ska åter igen möta ragnars töisar. värre fusk-lag får man leta efter.
vinner dom på fusk kast i år igen så blir det hämnd.
jag kan förlora, även om det är surt, men att förlora mot ett lag som fuskar tål jag inte.




jag längtar till söndag, då har jag och rasmus mysdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0