gustavsgatan 16



tillbaka i gävle.
andra natten nu. lägenheten är jättefin, bor tydligen i det finaste studenthuset i stan.
inte så illa!
vi har varit på IKEA i två dagar, och idag blev det även lite vanlig shopping.
ska bli nya ring-ladyn så jag köpte ringar för alldeles för mycket pengar.

har handlat massor av fint, äntligen blev den stora tavlan min och rasmus, men den
få tillsvidare hänga här hos mig i gävle.
imorgon åker mamma hem igen, och jag ska börja på friskis.
ska hänga på låset klockan 16 och friska upp mitt kort, sen blir det antingen ett
spinningpass eller jympa. nu jäklar är det nya tag!
sen måste jag läsa lite inför veckan, åtminstone gå igenom lite text..

måndag är det dags för en ny termin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0