fisk




vi pratade om nutrition häromdagen, fisk tre gånger i veckan är bra!
jaa men hur har man som student råd att käka så nyttigt varje vecka?
jag har totalt fastnat i glass och kexchoklad träsket, jag äter mindre mat
för att kunna "unna" mig lite mera sånt.
jag älskar glass!

imorgon ska jag nog laga korv och mos, stoor portion så att jag kan dela upp det i fler måltider.
på fredag ska jag se om husmanskost restaurangen har något gott att erbjuda.
en matlåda från gallerian räcker i tre dagar, och dom kostar max 75 kronor.
ganska billiga matdagar!

eftersom vi bara har halvdag i skolan imorgon så kanske jag sitter kvar efter föreläsningen.
borde leta lite efter vetenskapliga artiklar till ett av våra grupparbeten.
det är verkligen ingen brådska med det men jag gillar att vara ute i tid.

sen hoppas jag att posten hinner rätta till sitt misstag, jag vill ha donkey kong till helgen!
och min iphone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0