...



jag är ledig idag, kom hem strax efter åtta imorse efter att ha suttit och gjort en avvikelse på jobbet.
orkar inte utveckla det mer än att säga att sjukvården är hemsk.
fel folk på fel plats!
det var däremot spännande att se ambulanspersonalen arbeta, jag är så säker på att det är vad jag vill jobba med!
det känns 110% rätt.

jag börjar bli trött nu.
jobbade söndag-måndag, sov heeela dagen i tisdags trots att jag inte skulle det.
men var helt färdig efter jobbet.
igår sov jag också hela dagen, lika bra med tanke på att jag skulle jobba.
ikväll är jag ledig och imorgon är det jobb igen. sista natten!
mitt i allt jobb så flyttar vi. jag försöker packa lite till gävle, och packa resten till den andra lyan.
jag ser inte fram emot att behöva lyfta, släpa och bära soffjäveln och allt annat tungt.
finns det något värre än att flytta?
har packat lite nu på morgonen, nu ligger jag på soffan. ska umgås med fannie sen, men jag tror inte hon kommer in till
stan ännu på ett tag. så jag hinner nog vila lite..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0