wanna stay.



båten går snart, och jag försöker få tiden att gå så sakta som möjligt.
rasmus är på jobbet.
jag har idag försökt styra upp plugget, har varit och köpt små fina färgglada pop-up flags.
så nu är hela min bok full med såna lappar.
ska läsa ihjäl mig på båten.
dock känns det som att det inte går in i huvudet, jag har kanske på ett sätt gett upp.
det suger att behöva bo i gävle, det suger att jag inte kan få vara hemma!
högskolan är inte alls tillmötesgående med nånting.
jag tänker återigen fråga om att få skriva tenta på ön den 10 juni.
fan för att åka upp för att skriva tenta i tre timmar, missa dennis student och allt.
mailet om praktik som jag snart skrev för två veckor sedan har jag ännu inte fått någon respons om.
vad krävs för att få lite feedback här?

har även fortsatt med flytt-packningen och städat lägenheten.


pissdag.

och att få en telefontid vid hemse vc är tydligen omöjligt.
har försökt hela veckan, och nu är mina tabletter slut..
så imorgon får dom bara fixa det, jag skiter i hur dom gör det.
dom får bara göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0