goodnight fuckers!



jag saknar mitt hjärta.
jag kan inte sova klokt här uppe i gävle.
behöver vara hemma och somna tätt intill rasmus.
eftersom jag inte sover klokt här uppe så är sova just det jag
gör ganska mycket när jag är hemma.
förutom natten innan jag ska åka tillbaka, då kan jag inte somna.
helt slut igår kväll hoppades jag på sömn, runt 4-5 tiden somnade jag imorse.
att jag inte vaknade av alarmet vid sex är kanske inte så konstigt.
isadora ringde halv åtta, jag var klar på 7 minuter typ.

med huvudvärk vilade jag en stund förut, svarade inte på rasmus sms och samtal.
han hann att bli lite orolig. men jag sov!




på fredag betalar vi in anmälningsavgiften till vår thai-resa.
hoppas alex, jon, madde och familjen har det bra i hua hin!
men det går faktiskt inte att ha det dåligt i thailand, asien är underbart.
förutom KL.
jag vill verkligen visa mamma thailand, fick jag välja en plats att dö på
så skulle det vara där. hon måste få se mitt paradis.

therese och patrik åker till indien i höst, så vi kommer vara på samma sida
av jordklotet under jul och nyår. så vi firar nyår samtidigt, dock vi i thailand och
dom i indien.

en av världens vackraste stränder ligger nära ao nang, dit ska vi!
vi ska även snorkla vid shark point.

         

     
bilder tagna från vårat hotell Best Western Ban Ao Nang.  vi kommer inte klaga på en enda sak.
dom har jacuzzi som jag antingen kommer bli full i någon kväll.
dom anordnar utflykter, dom har massage, trådlöst internet. rasse lär bära med sig laptopen.
vilket  behövs så att man inte plugga lite samtidigt.
plus att han då kan roa sig med det på kvällarna med jag shoppar lite, går på massage, pedikyr och manikyr ska jag gå på. allt!

men ni som inte orkar höra om thailand, sluta läs min blogg, fram till typ den 20:e december.
för då åker vi!

resa är som mitt herion. jag behöver ha det, och när jag har det bokat så känner jag ett lugn i kroppen.
något att se fram emot. någonting bara för mig och rasmus.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ao nang är helt fabulöst! Så himla bra utgångspunkt till alla paradisöar! Missa inte chicken Island och bamboo island! Hoppas ni får en underbar resa:)

2011-04-13 @ 08:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0