thailand thailand.



dåligt med update.
kommer väl kanske inte bli så mycket bättre.
helgen var bra, det var riktigt bra stämning på hp.
jag bakade in två flugor i en kaka, liten förfest med tjejerna.
sen vidare ner och möta upp pojkvän och massa gamla vänner på hamnplan.
som alla var glada och kramgoa! man kunde inte bli annat än glad.

idag har jag haft HLR-utbildning, så nu jäklar är jag grym på det med.
imorgon åker jag mot ön IGEN. tur att det är så kul att åka båt?

jag kollar på resor, jag och rasmus vill åka till thailand över nyår i år.
bara sätta oss på ett flyg, allt betalt och klart.. och åka på semester.
sjukt underbart hade det varit.
eftersom jag ska jobba arslet av mig i sommar så kommer jag ha råd med det, om jag sparar.
vilket jag kan, om jag vill.
så det är nästan det enda jag tänker på nu!
det lutar mot antingen koh tao eller ao nang.

det där bostad är ännu olöst, tack som fan säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0