soul sister



jag rivade av lite plugg innan jag tillslut la ner pennan och kröp ner i sängen.
älskar min säng här uppe i gävle.
rasmus säng är sjukt obekväm och ryggen dör.

så vad har jag mer gjort ikväll, jag har försökt stretcha ut min träningsvärk.



gick väl sådär, har förmodligen mer ont imorgon.
jag är ännu sjukt ovig, men det var värre förr. börjar bli bättre!
har bokat in pass på form inför hemkomsten, just nu är det träning:
fredag,lördag,måndag,tisdag,onsdag.
sen åker jag mot gävle och skriver tenta nr 2.
vet ännu inte om jag klarat den första, går in med känslan av att det blir omtenta.
men jag håller alla tummar och fingrar att jag klarat mig.
ska aldrig mer strunta i att skriva upp min tentakod, klant.
men har matilda rätt om min 4949 kod så är jag free från omtenta!

vi har tre klara partymyror till lördag, jag, jossan och fannie!
känns som att vi klarar att rocka av allting helt själva, men vi hoppas på fler
som vill vara med.



här är min äkta soulmate!
har fått en hook up på låten, hey soul sister, dock inte den radio-kända versionen.
utan en lugnare, med gitarr, och en annan med endast piano. mycket mysigare.
å fannie, vi behöver verkligen fräscha upp vårat fotoarkiv!



svar på frågan som ställdes under förra inlägget:
jag går första terminen på Sjuksköterskeprogrammet i Gävle.

godnatt!






Kommentarer
Postat av: jååssan

PARTYMYROR!!

2011-04-21 @ 16:37:00
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0