snart är det godnatt.




dagen har varit hur lång som helst.
jag kunde inte sova klokt inatt, men jag kom upp imorse.
tentan failade jag troligen på, får se det som att jag lär mig mer med en omtenta.
som jag lär få ha på alla mina tentor..
har börjat kika på läkemedelsräkningen, det ser inte ljust ut.
så nu har jag googlat tips på nätet, lånat två böcker om läkemedelsräkning från
biblioteket i väntan på mina egna.

har även varit ute på promenad, köpt ett nytt block och fixat ett månadskort på friskis.
börjar med spinning imorgon 75 minuter.
det kliar dock i halsen och jag är nyser väl ca 200 ggr om dagen.
allergi är skit.

dagen har varit en skit dag, men nu är den äntligen snart slut.
köpte min favorit pasta och gick hem för att äta.
den är fortfarande det allra godaste jag ätit!
sparade halva till imorgon, lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0