skit väder.


det blev ingen spinning ikväll.
gick upp ganska tidigt idag, för att suga i mig sol och läsa.
det sket sig, så fort jag gick ut kom molnen. jag trotsade dem i ca 1,5 timme.
sen tog ilskan över och jag gick in och sov.
när jag vaknade var molnen borta och solen lös, såklart.
jag åkte tll willys och handlade godis istället.

nu skulle jag egentligen läsa igenom kapitlen till imorgon.
har inte gjort klart alla seminarie frågor, varav en är helt vriden.
ibland är vi på elitnivå, och återigen ska vi inte det så allvarligt.

maj kommer springa iväg, har fått det nya schemat idag.
vi har lite att göra om man säger så.. 2 tentor, kanske 3.
måste ha ALLA rätt på läkemedelsräkningen. ångest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0