me and my drum




20.54 och jag sitter i skolan.
hittade idag dörren in till skolan där mitt kort fungerar.
all access till högskolan, förutom till biblioteket.
lite synd, tänk vad mycket arbete man kunnat uträtta där nätterna igenom.
nu sitter jag i en helt tom korriodor, allt är tyst och det är jätte skönt.
här kommer jag sitta mycket på kvällarna under mina tre år.
mycket skönare att sitta här och plugga, för att sen kunna gå hem och inte behöva titta i böckerna.

skypade med rasmus förut, vi har nu betalat in anmälningsavgiften till vår resa.
känns så jäääkla underbart! så nu blir det jobba av i sommar, längtar tills jag får mitt
schema, hoppas på överdrivet mycket jobb.
får jag "tid över" så får jag se till att ta lite extra pass, brukar alltid bli något extra.

dricker verum drickyoghurt, ska vara bra för magen, laktosfri är den också.
jättegod var den, jag som annars är kyndig med allt vad fil och yoghurt är.
kommer bli perfekt att dricka på nätterna i sommar.

jag har läst om endokrina systemet nu, vet inte om jag är så mycket klokare.
hormoner hit och dit, och olika benämningar och bokstäver.
det är som X och Y i matten för mig, det funkar bara inte.
men nu har jag läst det åtminstone, får se till att gå igenom det en gång till innan
seminariet. det brukar lossna när vi har seminarium, det är ju vad dom är till för.
ska ge mig på frågorna till seminariet nu, sen traskar jag hem till mitt lilla rum.
funderar på att färga håret, måla naglarna och lägga ansiktsmask.
lite lördagsmys med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0