matte matte matte!



jag har pluggat matte i ca 5,5 timme.
gjort båda övningstentorna, den första försökte jag först göra själv.
sen kikade jag på facit och uträkningarna, för att sedan försöka förstå själva uträkning.
att bara se svaret hjälper inte.

andra tentan flöt på riktigt bra, vågar nästan inte säga det högt!
men det gick riktigt riktigt bra.. jag kanske har kommit på hemligheten!
mera plugg på det bara så kanske jag till och med klarar det här.

pratade med F och R. dom har det bra på ön.
jag vill vara med dom!
hungrig är jag med, men det är massa folk i köket, så jag vill inte gå ut..



Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är jätte duktig gumman som pluggar så hårt! Det kommer löna sig! <3

2011-05-01 @ 11:03:27
URL: http://hannahsunding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0