love vacation!




jag och rasmus har bokat resa inför jul och nyår!
vi åker till ao nang, thailand och stannar där i två veckor.
rasmus ville egentligen till koh tao, men då förlorar man två dagar.
sen ville han även rida på elefant, det kan man göra i ao nang.
jag vill bara sola, äta god mat och snorkla.
vi kommer ha det sjukt bra! bara han och jag i älskade thai!
så nu har jag dryga 8 månader på mig att träna kroppen till bikini size.
det borde jag väl lyckas med?

rasmus ska snart tatuera sig i igen, halva magen.
och vi lär väl göra varsin bamboo tatuering i thailand med.
jag ska bara komma på ett motiv.
ett par gånger har jag fått frågan om jag kommer tatuera över min rockstar tatuering.
men nej, kan man inte stå för sitt förflutna så är man inte mogen för sin framtid.
thats it, så tycker jag. så mitt svar på denna fråga är nej, det kommer jag inte att göra.
det var kanske inte mitt ljusaste ögonblick i mitt liv, men det är mitt liv.
och jag står för det.
och jag är inte i närheten färdig med tatueringar!
jag uppmuntrar tatueringar utomlands, mina tatueringar gjorda utomlands har betydligt bättre kvalitè än mina svenska.

jag har precis varit på form 360, nu har jag käkat mat.
så nu tänker jag springa iväg och sola. efter det ska jag riva av plugget.
klev inte upp förrän halv tre idag.
så jag ska göra klart plugget ikväll/natt. så blir det rasmus-anna tid efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0