i wanna be the one who walks in the sun



herion?
jag kom på ett nytt ord igår.

jag försöker svara på mail på äckel facebook.
funkar inte som vanligt.
så fancy, jag testar imorgon från skolan istället.

jag måste köpa nya ansiktsgrejer denna månad, köpte sist i december.
jag älskar dermalogica. dom håller länge och funkar.
idag när jag gick från träningen så kom jag på saker jag verkligen hatar.
jag hatar folk som går sakta, och mitt framför en.
jag hatar folk som tränger sig, för att sedan sakta ner till 0,0003 km/h.
varför trängs du idiot om du ändå inte har bråttom?
jag hatar folk som tror att dom är bättre än alla andra.
ni är losers.

lite av det jag hatar. listan är ganska lång.

imorgon är det jättebra om jag kommer till biblioteket vid nio-tio.
vet inte om jag kommer lyckas.
ska stänga ner nu och fortsätta läsa, så kanske det går lättare imorgon.
måste även läsa på om puls och blodmätning, det är deadline på måndag.

har tagit ett glas med spirulina jag fått av svärmor, allt blir grönt som jag blandar det med.
men det smakar inte så hemskt, men eftersom jag är en tönt så håller jag för näsan.



jag dissar beach 2011 och laddar inför thai-beach 2011-12.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja gör det my love!

2011-04-14 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0