gävle.




imorgon åker jag mot gävle återigen.
det där med att ha tenta plugg hemma på ön är ingen höjdare.
man har bara några dagar hemma, bästa fannie kom hem, terran är hemma..
det finns tusen andra saker man vill göra, och plugg är inte med på den listan.
just nu känns allt jäkligt långt borta. examen finns inte just nu.
jag fattar inte hur jag ska klara tentan på fredag.
vi kan väl säga att den här kursen vi läser just nu inte riktigt är min grej.
men sumpar jag denna tenta så gör jag omtenta den 24 augusti.
hela sommaren på mig att lära mig hela jävla boken.


kommer säga upp rummet och flytta hem 1 juni!!
det känns bra.. kom på det nu!
åker upp och skriver tenta den 10 juni, och bor kanske på hotell över natten.
eftersom den lysande tiden är 15-19.

vill inte åka imorgon, och är verkligen inte sugen på ny kurs.
ännu mer grejer anna inte kan. läkemedelsräkning.
det enda bra är att jag köpt kurslitteraturen på tradera. nu ska dom bara komma hem till mig med.


Kommentarer
Postat av: IsaDora Willind

Det finns en soffa i Uppsala som kan ta emot en gotlänning och en plats på bilturen till tentan! Du är så välkommen så! För det finns ju roligare saker att lägga dom pengarna på än en ensam hotellnatt i Gävle!

2011-04-28 @ 00:55:18
URL: http://isadorawillind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0