freitag



jag ligger helt öm i kroppen efter kettlebell med kristian förut.
killen vet hur han ska förstöra min kropp.
fasar för morgondagen, jag kommer inte kunna röra mig ur sängen.
avbokade spinningpasset tillsvidare, får se hur jag känner mig när klockan ringer
8.30 imorgon. gissar på att jag kommer snooza vidare.


jag vill inte ut imorgon.. är så sjukt otaggad.
men jag vill fira alex som fyllt 20, och träffa tjejerna.
men jag vill inte dricka, göra av med pengar på dyrt inträde.
åhh, dilemma..
imorgon natt kommer rasmus äntligen hem.
får väl se när han ramlar in, dom ska ut och festa efter dom lämnat båten.

på söndag är det barnkalas!!
på måndag åker jag mot jävla gävle igen.
vill inte. upp en dag för en halv dags utbildning. värt.
kul. jättekul.
inte ett dugg.
kommer hem på onsdag igen. tack gode gud.

Kommentarer
Postat av: jååssan

ÄNNA! ikväll så blir det utgång så jag hoppas innerligt att vi ses i dimman denna gång!! :) puss

2011-04-02 @ 12:40:12
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0