filmkväll



jag och rasmus har filmkväll/natt.
vi har nästan slutat äta godis, vilket annars är ett måste till helg och film.
men vi båda känner väl press inför beachen.
blev ingen spinning för mig imorse, räcker med att säga att jag hade en dålig dag.

imorgon blir det fika med terran och patrik!
sen ska jag spinna i 70 minuter. tänkte cykla livet ur mig.
på måndag morgon åker jag mot gävle igen.
nästa gång jag åker till gotland har jag älsklings fannie med mig!


jag hoppas alex med sällskap har kommit iväg till thai nu.
finns inget värre än att planet är försenat när man är på väg mot semester.
och alex, jag såg på vädret för hua hin, ni kommer få massa sooool!

jag lever ännu på att jag och rasmus ska fira jul och nyår i thailand.
när alla andra lever i julklapps hysteri och ett evigt farande på jul och nyår så
ligger vi på stranden, snorklar med vackra akvariefiskar eller tar en kall chang.
jag längtar efter kyckling och ris med sweet n sour sauce!
gött!
dock ska jag dricka en chang varje kväll på beachen medans jag ser på solnedgången.
dessa traditioner måste hållas vid liv (JB


Kommentarer
Postat av: J B

JAAA!! chang smakar aldrig bättre som vid en solnedgång. (speciellt inte när man har haft en dagsfylla)

2011-04-12 @ 13:43:38
URL: http://brodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0