beatbox.




jag var på willys förut för att handla lite helg-gott.
på vägen ut kände jag mig helt dödsjuk.
spyfärdig och helt svimfärdig tog jag mig hem och slängde mig på sängen.
kände att jag inte hade tid att ligga där och slöa, så efter ett tag tog jag mig
i kragen och fortsatte med plugget.
vill inte säga för mycket, men matspjälkningen går bra.
sakta men säkert betar jag mig nerför instuderingsfrågorna.
siktar på att bli färdig ikväll, imorgon tar jag tag i endokrina.
söndag puls och blod.

köpte hårfärg på willys, tänkte först boka tid vid hair & beautycenter här i gävle.
eller vänta tills jag kom hem.
men ekonomin som sagt, det suger att vara student och att ha två hyror.
så jag köpte hårfärg för 60 kronor, kap!
ska mixtra som vanligt, tänkte först bli ljus, men jag ångrar mig alltid.
så nu ska jag blanda chokladbrun med cherry red, vad tror ni?
jag hoppas även på sol imorgon, så att jag kan sätta mig i solen och läsa.
helt otroligt vad man suger i sig kunskap av att läsa i solsken!



fortsätter att traska vidare i plugget för att nå målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0