as trist.



fyyyy vilken tråkig söndag!!
den var väl okej när jag satt i solen och läste.
men sen då?
hur lång som helst!
imorgon hoppas jag på mer sol, upp tidigt och ut för att suga åt sig solsken.
sen vidare mot skolan och ha metodövning i puls-blodtryck.
håller på med sista nu, vi skulle vara pålästa inför morgondagen.
efter metodövningen imorgon ska jag läsa lite mer, sen iväg på träning.
har träning nu måndag-tisdag.
onsdag har vi seminarie i hudik, och på torsdag åker jag hajm.
hemma blir det tentaplugg, och inga ursäkter är godtagbara för att slippa.

jag har ha-begär.
nu vill jag ha en sommardoft, den nya calvin klein summer edition.
luktar somrigt och fräscht, perfekt att ha under sommardagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0