älskar sol!



det har varit en bra dag.
varmt och skönt i gävle har det varit.
kom upp i rätt skaplig tid, traskade  bort mot skolan
och satte mig utanför biblioteket för att läsa i solen.
läste i två timmar, sen gick jag vidare mot stan för att träna.
köpte med mig thai mat och gick hem.
har mat för typ fyra dagar, jag köpte kyckling och ris med sweet n sour sås.
sjukt mycket mat, och ris behöver jag så lite av för att bli mätt.
såg förut i spegeln att jag faktiskt fått liiiite färg idag, hoppas på sol även imorgon.

har börjat med instuderingsfrågorna om matspjälkning, har läst två olika böcker om det.
jag kommer nog att lära mig allt, men det tar bara lite längre tid.
men jag kämpar på.
somnade en stund förut, fattar inte att jag somnar så fort jag lägger mig och ska läsa.
tar igen det nu istället.
ska plugga lite till sen ska jag sova, ska försöka komma upp ännu tidigare imorgon.

ska även läsa och göra frågor om endokrinasystemet och om puls och blod.
allt till måndag. fattar inte hur jag riktigt ska hinna det.





skål och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0