träningsvärk och massa kärlek



jag ligger utsträckt på magen i vår undebart sköna soffa.
jag försöker sträcka ut och få bort träningsvärken i min mage.
ska om en liten stund sticka iväg på första passet för dagen, zumba!
har aldrig tidigare varit på det passet, det är oftast alltid fullbokat men jag lyckades
få en plats idag. senare ikväll ska jag svetta sönder mig själv på combat, även det är första gången jag testar den träningsformen. men jag har hört att det är sjukt jobbigt.

imorgon väntar det jobb hela dagen, gärna för mig.
att vara ledig och försöka njuta är inget för mig ändå.
har haft jätte svårt att bara ta det lugnt och njuta den här veckan jag varit ledig.
trots att jag haft två pass ändå.
och även fast jag har jobbat in fyra månaders jobb på två månader under sommaren så
kan jag inte slappna av ändå.
trots att jag är sjukt trött på det jobbet jag har så är jag hellre där än ligger hemma och degar.
men snart börjar studierna och då blir det fullt upp ändå.
skola och träning.

och med samboskapet så tillkommer det lite annat, vi är nykära. igen!

så jag tillåter mig själv att tycka att allting för tillfället är jättebra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ingen blir lyckligare än jag över att få höra att du mår bra, och att ni är nykära!

Länge leva kärleken, visst?

kramar

2010-09-10 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0