piss skit as dålig dag.


idag är det en dålig dag.
började med att missa läkartiden på hemse.
för att jag SOV, helt slut vaknade jag kvart över åtta och insåg att
jag inte skulle hinna.
fick boka en ny telefontid, tycker att jag borde kunna lämna
in mitt urin prov någonstans i stan.
tydligen så måste man själv skriva över sig till någon VC..
ringer hansa hälsan som fint meddelar att jag måste skriva in mig först, vilket tar en vecka.
så om en vecka kan jag få hjälp med min UVI jag haft i sex veckor.
tack så jätte mycket.
bra sjukvård vi har.
tack moderater för att ni är så jävla intilligenta.
tack tack.
så nu väntar jag på att hemse ska ringa igen, jag måste ha en ny tid, idag!

saknar även robert idag, har jobb och pengar ångest
ingen bra dag helt enkelt.

  
och vad hände med bortskövlingen av reinfeldt?
trodde vi var överens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0