onsdag.



om ni vill ha bra musik och ni gillar oskar linnros, då borde ni verkligen lyssna in daniel adams-ray istället.
för den mannen knockar oskar rakt ner i golvet.

just nu sitter jag och kämpar i power point, hittade programmet i min dator, det är dock från 2007.
det vi hade i plugget i tisdags var en aning nyare än mitt.
men skit samma, jag har kommit en bit på vägen och ska fortsätta imorgon.
då ska jag träffa mamma och ta lite pics på gula hönan, mitt arbete.
sen är det dags för lite träning igen, idag har jag varit helt fri från det.
körde 2,5 timme igår, först spinning och sen 90 min BOX.
det var JOBBIGT, box var sjukt tungt, men plockade fram diverse hatobjekt i hjärnan och slog på.

jag vill ha sovmorgon jäääämt.


"Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0