ikväll är det tungt.




jag gillar inte alls det här.
jag vill ha tillbaka robert NU.
ge mig honom igen.
eller låt tiden åtminstone ta mig tillbaka till den tid då vi var tillsammans.
det spelar ingen roll om det är den tiden han slog mig i huvudet med hammaren, förstörde bondgården vi byggt eller kom in i mitt rum utan att knacka.
jag vill tillbaka till den tiden då han bad om att få hålla min hand när vi skulle sova hos farmor och farfar för att han hade lite hemlängtan.
jag vill tillbaka till den tiden då han tjatade på mig och fannie om att vi skulle följa med på fest.
eller när han sprang fram och lyfte upp mig i famnen för att han hade saknat mig efter en tur på sjön.
jag saknar honom så mycket att det gör ont i kroppen, en jävla smärta som bara inte försvinner.

jag kan skrika hur mycket jag vill, du kanske inte hör mig ändå.
men jag skulle önska att du kunde göra nåt, bara så att jag känner att du är precis bakom mig.
så kanske jag inte känner mig så ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0