15 månader



jag och rasmus firar 15 månader tillsammans idag.
han är dock på jobbet, jag har varit i skolan.
ikväll har jag spinning och han har innebandy, vi träffas kanske runt 22.30.
puss puss godnatt för imorgon är det skola för mig.
men på fredag ska vi fira dubbelt, vi glömde nämligen bort våran 14 månaders dag.
så på fredag ska vi bada och dricka champagne som vi fick i inflyttningspresent.
jag som då inte tål champagne kanske rentav kommer drunkna i badkaret för att sedan spy hjärnan i bitar.
jag och champagne är inte polare.

i all kärleks yra är det också sorg, som alla andra dagar.
för 15 månader sedan begravde vi robert..
konstigt att man kan älska och ha en sån enorm sorg på samma gång.
det var ändå något nytt som startade i all kaos.
inte för att vi var nya för varandra, men han blev ändå min pojkvän, jag som varit singel i flera år.
men det är livet, det är meningen att det ska gå vidare.
jag är glad att kärleken gjorde det, men sorgen och saknaden efter lillebror är alltid lika stor och kvävande.




något som tar bort känslan av död är lilla isak.
för han är så full av liv och oskuld.
inga problem, han vill bara åka karusell, leka och käka majspinnar.
måste få mysa med honom snart.



Kommentarer
Postat av: Isak

Hej kusin Anna! Igår blev jag 18 månader- nått mamma och jag firade med äppelpaj med äpplen fr Bäl. Hon glömde dock ge mig en bit av pajen för jag fick vindruvor och kex istället som jag glatt mumsade i mig. (Paj finns dock kvar så är jag snäll kanske jag får smaka ikväll istället) Hoppas du och Rasmus får en fin kväll när ni ska fira. Jag tycker ni passa alldeles utmärkt för varandra och är glad för er skull!!! Hoppas få komma och hälsa på er snart! Puss & Kram från Isak!!

2010-10-04 @ 12:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0