det är mycket nu.



jag försöker trixa och mixa för att livet ska flyta så smidigt som möjligt.
ändrar mig fort och hoppar på nya grejer.
i vår ska jag läsa affärsjuridik och engelska C, om jag nu kommer in.
men det hoppas vi på.
får se om jag fortsätter på hotell & konferensutbildningen eller om jag ska ta och
söka in på försäljning & entreprenörskap.
känns lite som att alternativ nr 2 lockar mig mer.
och det känns också som att man aldrig kan få för mycket utbildning, vill bara suga in hur mycket som helst!

var ute och kikade lite på julklappar förut, har fortfarande noll inspiration vad jag ska ge rasmus.
kan inte heller påstå att han är så hjälpsam.
"jag vill bara ha din kärlek"
sluta vara larvig och säg vad du vill ha istället!

och efter ett par veckor i vad vi kan kalla en down-period så hoppas jag nu på annat.
är beredd på att dom första veckorna kan bli värre till en början, men sen ska det tydligen vända.
den enda uppoffringen jag behöver göra är alkohol, inte så farligt?
hellre det än att må såsom jag gjort, och känt mig som en folkhatare och idiot som inte haft koll på sina känslor.
på fredag ska jag på bio med rasmus, för första gången på länge så tycker jag att det ska bli mysigt.
men jag måste erkänna att jag är lite rädd över att börja äta tabletter, biverkningar gör mig lite skakis.
men intalar mig att det är många som äter sånt här och dom mår ju bra..
allt är väl bättre än att gå runt och inte veta vart man ska gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0