oslo



helgen har varit galen.
jag hade 24 timmar i oslo.
bussresan dit gick bra, den innehöll allt den skulle.
bimbos, fyllon, kriminella som åkte fast i norska tullen, bortdomnad rumpa och värk i benen.
vi åt på BK och drack alldeles för mycket alkohol.
oslo var väldigt mysigt, hann inte se så mycket men ska snart åka tillbaka och hälsa på.
halloween festen var helt galen!
dj med mixerbord och hela kitet, liten lägenhet med typ 100 pers och alla var utklädda.
kön till toan liknade den på krogen.
vi dansade och hade hur kul som helst.
vinglade hem seeent på natten i trasiga pirat leggings, smink som satt på magen typ.
min väckar klocka ringde klockan 07.00 igen och det var dags att bege sig mot sverige och verkligheten igen.
jag hann med mys med isak och moster innan sängdags och dagen efter var jag hemma igen.
vilket var skööööönt!!

imorgon är det back to school again, lika bra det. rutin behövs i mitt liv tydligen.

ska försöka kirra lite bilder inom kort.


Kommentarer
Postat av: J B

kom hit igeeeen!!

2010-11-02 @ 18:42:24
URL: http://brodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0