murkt.



jag sitter och ser reprisen på EMA`s, missade det igår när jag jobbade natt.
kikade istället på Beck när vi hade lite tid över.
idag har jag sovit en timma, sen var det cykel tur till Tott med Hannah.
kan inte påstå att jag blev mer sugen på denna praktik som väntar oss..
känns mest som att det är jävligt ogivande..

var och kikade på en lägenhet ikväll, en liten liten lya.
dock renoverad och super mysig! sten väggar, topp kök osv..
så vi håller tummarna att allt går igenom som vi vill..
fast egentligen vill vi inte flytta, men man kan inte bo på ett ställe som är "osäkert".
pengar pengar, ingen som har en miljon att skänka?
csn verkar tro att man är miljonär om man studerar, 2000 kr får jag i slutet av maj.
vilken hyra och mat ska det räcka till?
som att jag kommer hinna jobba ihop cash när jag studerar heltid?
orkar inte oroa mig över det nu, det löööööser sig. kanske.
det viktigaste är att vi har tak över huvudet, mat på bordet och att jag har ett träningskort.


ap tråkig blogg, kanske för att mitt liv inte är mer händelserikt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0