idag blev det ingenting



nää, idag blev det ingenting utav mina skolplaner.
jag kan inte idag, och då ska jag inte.
svårt att förklara hur det känns när man bara inte KAN ta sig från punkt A till B.
det tar stopp, och man förstår inte själv hur eller varför.
benen går inte utanför dörren, men jag kom åtminstone upp ur sängen.
även fast jag kände när klockan ringde idag, att jag inte kommer gå utanför dörren idag.
det har gått lite för bra dom här dagarna, så känns det.
det är biverkningar i 1-3 veckor efter att man börjat med tabletterna, och jag har inte haft några alls, förutom att jag har svårt att somna på kvällarna och svårt att ta mig upp på morgonen.
helgen har varit bra trots jobb och lite sömn.
gårdagen var lite jobbig, det tog 4 timmar att städa lägenheten, trots att jag inte gjorde allt jag brukar.
så jag hade det lite på känn att det snart kommer bli tungt.

imorgon kommer klockan att ringa 04.00.
klockan fem börjar min praktik, men det orkar jag inte tänka på nu.
för då kommer jag ligga med ångest hela dagen, och det orkar jag verkligen inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0