högsta betyg



fick reda på idag att jag fick MVG i Hotell A kursen, duktigt duktigt!
skrev även MVG på provet vi hade för två veckor sedan.
jag och hannah ska även vara på Tott Hotell två dagar i veckan fram till jul.
vi ska glassa runt på ett mycket exklusivt hotell och det känns braaaa..

om ungefär 4 veckor får jag reda på hur sökningen har gått till universitet i vår.
tänker inte hålla en enda tumme denna gång utan det får gå hur det vill.
rasmus har även sökt skola, i norrland och skåne. det både gillas och ogillas.
jag hoppas han kommer in för hans skull, så att han kan göra det han vill.
men våndas över att han då kommer flytta och så blir det distansförhållande, igen.
tackar helst nej till distans. för det kan vara det värsta som finns.
men vi får se, inget är klart ännu.

nu ska jag snart springa iväg till combaten, har tryckt i mig köttfärssås med laktosfri gräddfil, duktig som jag är
lyckades jag haffa den som inte var kokbar. bra gjort.

Kommentarer
Postat av: andra Anna

Grattis! Vi är grymma! :)

Hihi har diu också blogg ;)

2010-11-04 @ 19:08:54
URL: http://annarosborg.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0