hard work



jag ska snart iväg till jobbet, så det blir inget fredagsmys ikväll.
sånt är alltid lite trist.
imorgon är det fullt ös, jag slutar 07.15, hem, äta frukost, sola och sen spinning.
efter väntar dusch och fix och sen raka spåret hem till mor för lunch.
sen ska det mysas och lekas med isak.
efter det tar vi en snabbis till burgsvik, och sen visby igen.
jag ska ladda upp med godis säcken och film, rasmus ska ut med grabbarna.
så det blir anna-lördagsmys imorgon, söndag däremot, då ska det mysa ordentligt!
längtar redan!

tackar den vänliga människan som bestämde sig för att skrapa fasad klockan 08.00 imorse.
tack så hemskt mycket, ännu vänligare hade du varit om du jobbade för mig inatt.

nu ska jag byta om och pussa lite på sorken, som jag förresten köpte den första julklappen till idag.
han ska även få två till, och så mamma, svärmor och svärfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0