ha begär







jag vill ha.
jag vill ha.
jag vill ha.
har fått sånt äckligt ha begär så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
vill shoppa sönder varenda butik just nu.
vill ha en ny fräsch doft, nya krämer, nya kläder!
julklapparna börjar bli klara, känns sköööönt, dock inte i plånboken.
man är inte rik när man studerar.
rasmus presenter är färdiga, nu är det bara mamsen..
jag måste sluta läsa bloggar som kenza och blondinbella, dom shoppar, fixar naglar och gör allt man
själv inte kan göra..
man blir sjukt avundsjuk och tycker att man inte duger själv.
men jag är nöjd, blir jag kvitt min ångest och allt därtill så är jag glad.
jag har faktiskt en full garderob med kläder, världens finaste man och mamma.
mina vänner är guld värda, även om jag inte träffar mina oslo-tjejer så ofta, så tänker jag på dem varje dag.

och på torsdag är det dags för natt jobb igen, vilket innebär lite extra klirr i kassan, vilket kan ge mig
lite påfyllning i garderoben! det gäller att vara smart!
så i veckan är det fullt upp, idag har det varit core och snart väntar lite styrketräning, imorgon är det skola, spinning och kettlebell, onsdag - stockholm med klassen, torsdag sova, combat och jobb, slutligen så blir det äntligen fredag, då är det direkt från jobbet till plugget och sen kettlebell.
jag skulle gissa på att dör i soffan innan kl 23 samma kväll.
men sen blir det en luuuugn helg med rasmus, lär väl bli lite innebandy tittande och massa godis.
längtar redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0