friday night.



här ligger jag ensam, rasse var trött efter after worken och har gått och lagt sig.
jag kommer väl vara vaken halva natten eftersom jag bara vilat idag.
men klockan 09.00 ska jag befinna mig på form för 70 min pump.
känns inte så taggad för det just nu, men det är bara att bita ihop.
efter det ska jag städa, träffa moster och sen tänker jag bädda ner mig på soffan.
måste sova ett par timmar så att jag orkar jobba natt två nätter.

kommer inte vara så pigg inför mötet på tott på måndag, men hoppas på att hannah snackar.

förra lördagen då jag var på pump så var det jag och en person till.
vi två och tränaren. det var faktiskt helt ok, lite som personlig träning.
men nu har jag verkligen ingen lust med morgondagens pass, vet inte om jag ska avboka och gå en långpromenad istället.. ångeeeest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0