food food food



hemma efter combaten.
snackade lite med världens underbaraste tränare efteråt, hon undrade om jag mådde bättre idag.
igår på TRX så höll jag på att svimma.
så vi snackade lite mat idag, jag ska sätta alarm på min telefon och äta var tredje timme.
det gäller att lära kroppen att den får mat, såsom jag gör nu så vet den aldrig när den får mat igen.
och det funkar inte när man har mina mål!
så just nu käkar jag en mandarin och dricker vatten.

min praktik börjar 05.00, men jag vet inte om jag ska gå ännu.
veckan har varit jobbig, och är så fortfarande.
glad att jag kommer iväg på träningarna, för det är viktigt..
imorgon ska jag även jobba natt, så jag borde kanske nöja mig med det.
jag sätter klockan på fyra så får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0