är så jävla glad. inte.



blev ingen skola idag.
gick upp imorse för att göra iordning mig och befann mig snart med huvudet i toaletten.
inte riktigt där jag vill vara på morgonen.
men nu mår jag bra, har legat framför tvn hela morgonen och tagit det lugnt.
antar att det var samma skit anna hade häromdagen.

vi fick reda på igår att lägenheten vi bor i tydligen ligger ute för byte.
glad information.
visste inte ens att det var aktuellt.
känns verkligen jätte kul eftersom det inte finns EN ENDA lägenhet i visby att hyra.
så länge man inte vill bo i en möblerad etta som bara hyrs ut till juni.
finns inte en chans att jag sätter mig i en sån.
jag skulle däremot vilja köpa oss en trea, men eftersom jag inte har varken jobb eller 2 miljoner på kontot så
är det bara att glömma.
så hurra!

ska jobba natt lördag och söndag, lite plus i kanten åtminstone.

och fannie flyttar till oslo idag, ännu mer tråkigheter.
men jag ska verkligen hälsa på henne, jb och alex.


lite mer lycka är att jag funnit två själar som är precis som jag!
en ska jag hänga med på tott och den andra får vi hänga med i plugget dom andra dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0