gött eller?



det är back to reality som gäller.
räkningarna samlas på hög.
och på måndag är det dags för tandläkaren.
tiden har gått sjukt fort, och det är mycket som kan förvrida huvudet på en.
jag tar med mig mamma på måndag.
för mamma är alltid mamma, och henne blir man aldrig för gammal för.

om två veckor kommer rasmus hem.
ingen av oss trodde att det skulle vara så jobbigt som det är.
men nu är det dags att bita ihop, för han kommer hem snart.
8 dagar på fyra månader har vi haft ihop, det finns inget roligt med det.



 
det är helt ok att lägga upp denna bild.
mamma är inte lika nöjd. men det är jag!
jag kommer ändå vara lika blek om några veckor, så nu gottar jag mig.
så jäkla GÖTT är det.

Kommentarer
Postat av: A

Väntar spänt på att få se era tatueringar! du har faktist lovat att visa din mammas tatuering, och nu har du ju tatuerat dig själv! =)

2010-03-25 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0