nu åker vi.



att äta massor av vitpepparkorn var inte lösningen.
därför kommer jag aldrig mer att göra det.
så eftersom jag nu blivit magsjuk så kurerar jag mig själv med
avslagen cola, och snart kommer mamma med frallor.

jag borde slänga denna dator på golvet och stampa sönder skiten.
för värre skit får man leta efter.

sa hejdå till rasmus i telefon igår.
nu får jag inte höra hans fina röst på ett tag.
dock utlovades det mail. så det ser vi fram emot, och att vi lyckas sitta vid datorn samtidigt.
men saknar honom gör jag, och kommer göra även i värmen.
men hans kläder kommer hålla mig varm under väntetiden i ryssland.


ikväll ska jag få krama FANNIE!!!

 

kommer vara tyst på bloggen.
men har lovat videoblogg, ska inte göra er besvikna.


Kommentarer
Postat av: Tove

Vi ser verkligen fram emot videobloggar!! :)

2010-03-02 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0